TROŠAK DOSTAVE – POŠTARINA

Dostava je besplatna za sve narudžbe-pošiljke čija je vrijednost iznad 39,82 €.

Za svaku pojedinačnu narudžbu-pošiljku do vrijednosti od 39,82 €, kupac plaća uslugu ekspresne dostave na adresu u iznosu od 3,99 €, pdv uračunat u cijenu.

Naručena se roba može (ako se tako odabere u izborniku) preuzeti bez plaćanja troškova dostave na skladištu Blue Gym-a u Ulici pod Ohrušvom 1, Rijeka (Sušačka Draga, bivši Elgrad). Potrebno je najaviti dolazak na mob. 098/177-5460 (Tintor).

 

PRIHVAĆANJE UVJETA KORIŠTENJA

Potvrđenom narudžbom kupac prihvaća Uvjete korištenja.

 

OTPREMA

Otprema i dostava u RH obavlja se isključivo kurirskom službom Intereuropa d.d. Dostavna služba pošiljku dostavlja na adresu Kupca, unošenje u prostor nije uračunato u cijenu.
Za područje Hrvatske rok isporuke na adresu kupca je 1-3 radnih dana od dana uplate (za većinu otoka do 7 dana). Dostava nažalost nije moguća za neke otoke i rijetko naseljena područja, u tom slučaju moguće je preuzimanje u najbližem terminalu – raspored dostave na otoke i rijetko naseljena područja možete provjeriti ovdje – Raspored dostave na otoke i rijetko naseljena područja.

Proizvodi se šalju zapakirani u kartonske omote tako da se uobičajenom manipulacijom u poštanskom prometu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja Kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati kuriru koji je robu dostavio, odnosno odbiti primiti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Ako Kupac ni nakon predviđenog roka isporuke, ne primi od Prodavatelja naručenu robu ili obavijest o isporuci, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi se mogle poduzeti radnje da se pošiljka pronađe ili pošalje zamjenska.

 

MONTAŽA

Ukoliko nije drugačije unaprijed dogovoreno, svi proizvodi dolaze na adresu kupca u originalnom pakiranju. Neke proizvode potrebno je prije uporabe sastaviti. Proizvođač je predvidio da sastavljanje-montažu vrši Kupac prema priloženim uputama i prodavatelj nema obvezu sastavljanja-montaže proizvoda. Kupac može o svom trošku naručiti montažu proizvoda od ovlaštenog ili ugovornog servisa u njegovoj blizini.

 

NEMOGUĆNOST ISPORUKE OD STRANE PRODAVATELJA

U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćeni novac što je prije moguće, a najkasnije u roku 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje uvećano za propisanu kamatnu stopu.

 

JAMSTVO

U slučaju kvara na proizvodu koji je predmet jamstva, obavezujemo se da ćemo isti popraviti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 45 dana. Ako se proizvod ne može popraviti ili se ne popravi u roku od 45 dana, biti će zamijenjen novim. Ako popravak proizvoda traje duže od 10 dana, jamstvo će se produžiti za vrijeme trajanja popravka.

Kako bi pojednostavili postupak, u slučaju reklamacije pojedinog artikla, preporučljivo je poslikati cijeli oštećeni artikl, jasno vidljiv detalj oštećenja (iz više kutova) i serijski broj artikla (ako postoji).

Ako ste kvar na proizvodu ustanovi u roku od 6 mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav kvar postojao već pri samoj kupnji.

Na odgovornost za materijalne nedostatke možete se pozvati u roku od dvije godine, ukoliko ste u roku obavijestili trgovca o nedostatku.

Vodite računa da predmet reklamacije morate vratiti u stanju u kakvom ste ga kupili.

Prijavu kvara ili nedostataka u jamstvenom roku možete prijaviti na e-mail: info@blue-gym.com ili putem obrazca za reklamacije

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je proizvod korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.

Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom nepravilnog korištenja, pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja i skladištenja artikla.

Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su : sajle, gumeni tepih, prijenosni remen, tapeciranje, elastične gume, užad, zračnice, kočnice, bužiri kočnica i mjenjača, dugmad, regulatori brzine (do godine dana), sajle kočnica i mjenjača, pakne kočnica, lanaca, baterija itd.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.

U slučaju da se artikal upotrebljava za namjenu ili aktivnosti za koji nije predviđen i time značajno smanjuje vijek upotrebe, nije pokriven jamstvom.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

 

Odgovori