Povrat robe i reklamacije
Kupac ima pravo, sukladno članku 79. Zakona o zaštiti potrošača, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen na daljinu (kupnju putem interneta) u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, bez navođenja razloga. Za ostvarivanje prava dovoljno je da nas u navedenom roku pisano obavijestite o svojoj odluci – putem obrasca, e-maila, pošte ili faksa, sukladno članku 81. stavku 1. istog Zakona. Robu je zatim potrebno vratiti najkasnije u roku od 14 dana od slanja obavijesti (članak 83. stavak 1.). Cijeli tekst Zakona možete pročitati ovdje.
Troškove povrata robe snosi kupac (članak 84. stavak 1.), osim u slučaju kada povrat nastaje zbog pogreške prodavatelja ili neispravnosti proizvoda. Povrat sredstava izvršit ćemo najkasnije u roku od 14 dana od primitka vaše obavijesti o raskidu, no imamo pravo zadržati uplatu do primitka robe ili dok ne dostavite dokaz da ste je poslali (članak 85. stavak 3.).
Kupac je, prema članku 87., odgovoran za umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja izvan onoga što je bilo nužno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Reklamacije
Ako zaprimite proizvod koji je oštećen, neispravan, nepotpun ili ne odgovara narudžbi, molimo da nas kontaktirate čim prije – putem obrasca, e-maila ili poštom. Prigovor ćemo obraditi u skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača, te vam pisano odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od primitka reklamacije.
Rokovi za prijavu reklamacije:
Vrsta reklamacije | Rok za prijavu |
---|---|
Materijalni nedostatak (kvar) | Do 2 godine od preuzimanja robe / 2 mjeseca od uočavanja |
Nedostaje dio narudžbe | u roku od 14 dana od primitka |
Oštećenje u transportu | odmah po preuzimanju pošiljke |
U slučaju opravdane reklamacije, proizvod ćemo zamijeniti, popraviti ili izvršiti povrat uplaćenih sredstava – o našem trošku.
Napomena o korištenju opreme
Molimo kupce da obrate pažnju na namjenu opreme – kućnu ili profesionalnu. Korištenje proizvoda izvan deklarirane namjene (npr. korištenje kućne sprave u teretani) isključuje pravo na reklamaciju, sukladno pravilima o materijalnim nedostacima i jamstvima.
Obavijest možete dostaviti i putem donjeg obrasca za reklamaciju, e-mailom, poštom ili na fax 051/551 096.
Online rješavanje sporova (ODR)
U slučaju da se ne uspije riješiti prigovor ili spor izravno s nama, potrošači imaju pravo koristiti službenu Platformu za online rješavanje sporova (ODR), uspostavljenu temeljem Uredbe (EU) br. 524/2013. Platforma omogućuje brz i jednostavan način rješavanja sporova vezanih uz online kupnju:
ODR platformu mogu koristiti svi potrošači i trgovci unutar EU, na bilo kojem od 23 službena jezika.
Napomena: Platforma će biti dostupna do 19. srpnja 2025., nakon čega se gasi.