6 fitness testova koje biste trebali biti u stanju proći

FitnessTest01

 

Proljeće je stiglo, a i ljeto je sve bliže, što znači da se studentima i učenicima bliže završna testiranja. Za mnoge će to značiti brojne besane noći uz puno kave i raznih energetskih pića, te nezdravih, preslanih grickalica. Nemojte se i vi uklopiti u taj stereotip – mudro iskoristite svoje vrijeme, i nemojte zaboraviti niti na tjelovježbu, pogotovo kad vas očekuju brojni sati u sjedećem položaju. Priuštite si pauzu od učenja, i pristupite našim fitness testovima, sastavljenim uz pomoć i preporuke trenera Dana Trinka iz Trink Fitnessa.

 

 

 

FitnessTest02

Test br. 1 – Plank, dvije minute

Zaboravite na sve one suvišne pokrete i naprezanje leđa koje dolazi s trbušnjacima. Plank je temelj svih vježbi za trbušne mišiće. Jednostavno postavite laktove na pod i držite ostatak tijela ravno, ne dopuštajući leđima ili nogama da vise prema podu. Ukoliko ne možete zadržati ovaj položaj dvije minute, poradite na vježbama za jačanje abdominalne snage i brzo ćete moći ostvariti taj cilj. Ukoliko vam nije nikakav problem izdržati dvije minute, provjerite koliko dugo možete izdržati ili dodajte neke modifikacije (npr. običan plank u prvoj minuti, podignite lijevu nogu tijekom druge minute, zatim desnu tijekom treće minute, ili balansirajte podlakticama na valjku, ili pronađite neku drugu varijaciju).

FitnessTest03

 

Test br. 2 – Čučanj pod opterećenjem jednakom vašoj tjelesnoj težini

Čučnjevi su jedna od najvažnijih fitness vježbi, a imaju potencijal koji može utjecati na vašu izvedbu bez obzira kojim se sportom ili aktivnošću bavili – stoga ima posvetite pažnju koju zaslužuju. Jedna repeticija uz opterećenje koje odgovara vašoj tjelesnoj težini trebala bi biti ostvariva za svakoga tko će se malo potruditi. Trink kaže da ćete izvodeći čučnjeve uz opterećenje od 150% vlastite težine vjerojatno biti jedna od najimpresivnijih osoba u fitness centru. Izvodite li ih uz opterećenje dvostruko veće od vaše težine, biti ćete “zvijer”.

 

 

 

FitnessTest04

 

Test br. 3 – Odveslajte 500 metara u 90 ili manje sekundi

Vrlo je vjerojatno da ne pripadate nekom prestižnom sveučilišnom veslačkom timu, no to ne znači da biste trebali izbjegavati ovu često zapostavljenu, za neke staromodnu, ali ozbiljno podcijenjenu spravu. Trening na veslačkom ergometru aktivirat će vam cijelo tijelo i definitivno biste ga trebali savladati i uključiti u svoj režim treninga. Odveslati 500 metara u 90 sekundi zahtijeva maksimalan trud i dobru veslačku tehniku.

 

 

 

 

FitnessTest05

 

 

Test br. 4. – 15 zgibova (bez prekida)

Slijedeći korak odnosi se na još jednu klasičnu vježbu – cilj je “odvaliti” 15 zgibova za redom, bez pauze ili prekida. No, cilj bi trebao varirati ovisno o vašoj težini: 15 je u redu za muškarca između 75 i 85 kg, no pokušajte ih napraviti 20 ako ste lakši od 70 kg, ili 12 ukoliko težite više od 90 kg. Ukoliko vam se to čini neostvarivo, trenirajte i posvetite se malo više vježbanju gornjeg dijela tijela i trupa.

 

 

 

 

FitnessTest06

 

Test br. 5 – Pretrčite 1,5 kilometar za manje od 9 minuta

Uzimajući u obzir da su nekim ljudima potrebne samo 4 minute da pretrče kilometar i pol, istrčati istu udaljenost za 9 minuta se možda i ne čini previše izazovno. Međutim, ukoliko provodite više vremena s bučicama nego na traci za trčanje, moglo bi biti teže no što vam se čini. Kardio je bitan, a obrazovanje bi vas trebalo učiniti dobro informiranim, uravnoteženim osobama. Imajte na umu ovu ideju čak i u teretani.

 

 

FitnessTest07Test br. 6 – Box jump na 66% vaše visine

Ovo dodaje eksplozivan element ovom završnom fitness ispitu. Ukoliko se uglavnom bavite treningom snage, onda je ovo jedna od vježbi koja bi mogla lijepo zaokružiti vaš program. Kod skokova na pliometrijsku kutiju tehnika je važna, no sama vježba i nije previše tehnički zatjevna, te je samim time i pristupačnija. Box jump od  dvije trećine vaše tjelesne visine jest zahtjevan cilj, no uz malo truda ne bi trebao biti previše težak.

 

Isprobajte ove testove i provjerite svoje rezultate. U svakom slučaju, želimo vam puno sreće na svim testiranjima koja vas očekuju.

 

Priredio: Franjo Maričić

Izvor: Men’s Fitness

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo Balans poluloptu ProLine, Performance 1450 ProForm – traku za trčanje, Battle Rope – trening uže (50 mm, 15 m) i Speed Sac Pro SKLZ – brzinsku vreću za povlačenje.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Tags: , , , , , , , , ,