Doručak za mišiće – 5 prijedloga

 

Koliko ste puta čuli da je doručak najvažniji obrok dana? Ne želimo zvučati kao pokvarena ploča, no zaista jest. Ono što pojedete ujutro određuje razinu vaše energije tijekom dana, pokreće vaš metabolizam, i hrani rast mišića. Koje su vam najbolje opcije za jutarnje sate? Donosimo vam pet ukusnih prijedloga bogatih proteinima koji će nahraniti vaše mišiće.

 

 

Jaja

Jaja na oko, poširana, omlet – na koji god način ih volite, jaja su savršena hrana za mišiće, stoga ih s razlogom stavljamo na prvo mjesto. Bogata su omega-3 masnim kiselinama, proteinima, aminokiselinama, a ti sastojci su ključni za izgradnju mišićne mase. Doručak bogat proteinima neće samo ubrzati oporavak mišića od jučerašnjeg treninga, nego će vam dati energije i pripremiti tijelo za naporni trening koji vas tek očekuje tog dana.

 

 

Nemasni grčki jogurt i bobičasto voće

Nemojte otpisati jogurt kao doručak za mlakonje. Iako možda više djeluje kao desert, nemasni grčki jogurt sa bobičastim šumskim voćem nahraniti će vaše tijelo proteinima, kalcijem i željezom. Izgradnja mišićne mase zahtijeva puno proteina, no važno je izbalansirati obroke sa ugljikohidratima koji će vas opskrbiti dugotrajnom energijom – zbog toga su bobice idealan dodatak, a imaju i antioksidativno djelovanje.

 

 

Proteinski shake

 

Tu zaista ne možete pogriješiti. Dobar proteinski napitak povećat će dovod krvi do vaših mišića, obnoviti zalihe energije i olakšati vašem tijelu procesuiranje i iskorištavanje ugljikohidrata satima nakon treninga. Whey (protein iz sirutke) je višestruke namjene, uključujući poboljšanje tjelesnih sposobnosti i pomoć pri održavanju težine. Ukoliko vam se whey baš i ne sviđa, možete pokušati i sa konopljinim proteinima.

 

Dorucak5

 

Proteinske palačinke

Palačinke nisu samo nedjeljna poslastica. Uz prave sastojske, palačinke mogu pružiti vašem tijelu nevjerojatne količine proteina i zdravih ugljikohidrata. Bitno je samo izbjegavati gotove smjese za palačinke bazirane na bijelom brašnu. Što se tiče punjenja, osim klasičnih, možete isprobati razne namaze od orašastih plodova ili čak i whey protein.

 

 

Toast od cjelovitog zrna sa maslacem od kikirikija ili badema

Svako jutro ubacite malo kikiriki maslaca u proteinski shake ili ga namažite na toast od cjelovitog zrna. Oba su izbora dobra, no ukoliko svako jutro jedete isto to bi vam moglo brzo dosaditi. Pokušajte eksperimentirati i sa maslacem od badema i raznim namazima od sjemenki suncokreta i različitih orašastih plodova. Osim što su bogati proteinima sadrže i određenu dozu zdravih masti, a ukoliko želite, možete ponekad zagrabiti žličicom direktno iz staklenke.

 

Priredio: Franjo Maričić

Izvor: Men’s Fitness

 

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo NordicTrack T15.0 traku za trčanjeKomplet natjecateljskih girji – Kettlebell Pro Competition 8, 12, 16, 20, 24, 28 i 32 kg, SlimBELL gel za preoblikovanje, Paralele fiksne zidne i Bumper Elite Pro komplet bumpera u boji 160 kg.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Tags: , , , , , , , , , , ,