Dvostruki trening za ruke

 

 

Voljeli biste povećati mišiće ruku? Donosimo vam jednostavan, ali naporan trening koji će vrlo brzo “napumpati” vaše bicepse i tricepse. Budući da prvo radite na bicepsima, tricepsi će biti potpuno spremni da ih opteretite do krajnjih granica. Pratite napredak koji ćete postići sa ovih osam efektnih vježbi za ruke.

 

 

 

 

Upute

Odaberite težinu sa kojom možete napraviti 8 do 12 ponavljanja bez ikakvog odmora između serija. Odradite četiri vježbe za biceps, odmorite minutu ili dvije, a zatim odradite iduće četiri vježbe za triceps.

 

Trening

Biceps

 

 

 

1. Pregib bučicama

 

 

 

 

 

 

 

2. Pregib sa šipkom

 

 

 

 

 

 

 

3. Pregib sa EZ zakrivljenom šipkom (Preacher Curl)

 

 

 

 

 

 

 

4. Hammer pregib sa diskom

 

 

 

 

 

Triceps

 

 

1. Skull Crusher

 

 

 

 

 

 

 

2. Dipsevi

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Potisak ravnom šipkom na sajli

 

 

 

 

 

4. Ekstenzije bučicama iznad glave

 

 

 

 

 

Priredio: Franjo Maričić, Blue Gym

Izvor: Men’s Fitness

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo NordicTrack T20.0 traku za trčanje, Chin Dip Power Tower Impulse IFPT, Olimpijski komplet poliuretanskih utega od 130 kg i Bumper Elite Pro komplet bumpera u boji 160 kg.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,