Pet temelja kvalitetne prehrane

 

Bez obzira pokušavate li postati veći, mršaviji ili jednostavno zdraviji, trebali biste se držati nekih osnovnih principa koji će postaviti temelje vašeg prehrambenog plana. Zaista nije bitno pokušavate li dobiti na mišićnoj masi, riješiti se suvišnog masnog tkiva ili samo živjeti malo zdravije – temelji koje vam donosimo su vrlo jednostavni, a čine osnovu kvalitetne prehrane i solidnog prehrambenog plana. Pokušajte ih se pridržavati, te pripazite na izbor hrane i bit ćete na pravom putu prema kvalitetnijem životu.

 

 

 

 

 

Pokušajte jesti šest puta dnevno

Opskrbite tijelo energijom sa više manjih obroka tijekom dana kako biste održali razinu šećera pod kontrolom i održali stabilan metabolizam. To će također pomoći stimulaciji rasta nove mišićne mase.

 

 

 

 

 

Ograničite procesuiranu hranu

Bez obzira dolazi li u kutiji, konzervi ili vrećici, ukoliko ima logo i brendirano ime, najvjerojatnije je riječ procesuiranoj hrani koju bi bolje bilo ne jesti. U cilju kvalitetne prehrane, izbacite ove proizvode krcate kalorijama, a siromašne hranjivim tvarima iz svog života, i vjerojatno ćete lakše ostvariti svoje ciljeve bez obzira radi li se o gubitku suvišnih kilograma ili izgradnji mišićne mase.

 

 

5temeljaPrehrane4

 

 

 

Budite hidratizirani

Pijte vodu i pića bez kalorija kako biste ostvarili vrhunsku izvedbu na treningu. Izbjegavajte pića puna šećera koja će vam sigurno proširiti struk i sabotirati antioksidativne obrambene mehanizme.

 

 

5temeljaPrehrane5

 

 

Jedite nemasne proteine tijekom dana

Pružite svojem tijelu određenu dozu proteina svakih nekoliko sati kako biste maksimizirali rast mišićne mase, te stimulirali otpuštanje hormona potrebnih za sagorijevanje suvišnih masnoća. Najbolji izvori su nemasna govedina, piletina i riba, manje masni mliječni proizvodi i soja.

 

 

 

5temeljaPrehrane6Imajte strategiju za ugljikohidrate

Ugljikohidrati dolaze u dva oblika – sa škrobom, koji djeluju brže, poput riže, kruha ili tjestenine, te podižu razinu šećera u krvi u kratkom vremenu, te bez škroba, voće, povrće, cjelovite žitarice, koji sadrže veći udio vlakana i povisuju šećer u krvi postepeno. Ugljikohidrati koji ne sadrže škrob vrlo rijetko predstavljaju problem, uživajte u njima. No, vrijeme kada konzumirate ugljikohidrate sa škrobom je ključno za održavanje mišićavog tijela bez suvišnih masnoća. Najbolje ih je jesti ili odmah ujutro, ili odmah nakon treninga kako biste bili sigurniji da će vaše tijelo iskoristiti njihovu energiju za obnovu svojih rezervi.

 

Priredio: Franjo Maričić, Blue Gym

Izvor: Men’s Fitness

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Iz ponude ovog puta izdvajamo SKLZ Dribble Stick – dribling trenažer, SKLZ Passing Arcs – barijere za nogomet, SKLZ Court Vision – košarkaške naočale i Hexagonalne gumirane od 40 kg.

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,