CrossFit strategije – zagrijavanje i oporavak

CrossFitSara_BRCalvesKao i većina sportaša, Sara nije čula za masažu sa valjcima, održavanje mišića i miofascijalnu samomasažu dok nije tražila načine kako se brže oporaviti i izbjeći ozljede. Danas su pravilno zagrijavanje i oporavak sastavni dio njezine dnevne rutine pomoću koje se bolje kreće i ostaje zdrava.

Sa Sarom smo popričali tijekom priprema za 2015 Reebok Regional Crossfit natjecanje u Kopenhagenu, te doznali nešto više o njezinoj dnevnoj rutini koja uključuje strategije zagrijavanja i oporavka.

Sarin savjet: “Kako biste ostvarili ciljeve treninga, nije nužno trenirati napornije. Trenirajte pametnije! Na primjer, isplanirajte zagrijavanje koje priprema mišiće za izazove tijekom treninga i uvijek završite s oporavkom koji uključuje masažne valjke, istezanje i sl.”

CrossFitSara_AccuBallGluteSportaši često zanemaruju oporavak. Šteta je, budući da vježbe namijenjene oporavku mogu održati tkivo zdravima i učiniti slijedeći trening boljim. Kad je tkivo zdravo, ono je elastično poput elastične trake i pokretljivije je. Tehnike poput masaže dovode potrebnu krv i kisik u tkivo i ubrzavaju izbacivanje otpadnih tvari.

“Većina ljudi nije u mogućnosti priuštiti si svakodnevnu masažu i zbog toga se okreću masaži sa masažnim valjcima i miofascijalnoj masaži za održavanje mišića,” kaže Sara.

 

 

 

Prehrana je također vrlo bitna za oporavak. Svi znamo da proteini hrane mišiće, a ugljikohidrati pružaju brz izvor energije. Kako bi se osjećala dobro, Sara se drži pravilne prehrane koliko god je to moguće. Ipak, kad joj to njen raspored dozvoljava, dopusti si nešto od svoje omiljene hrane:

SaraSigmundsdottir_BarrelRollerSQ

Barrel Roller

CrossFitSara_AccuBallXSell

Accuball

SaraSigmundsdottir_MassageBarSQ

Massage Bar

 

Priredio: Franjo Maričić

Izvor: blog.sklz.com

 

 

PREGLEDAJTE I PREUZMITE KATALOG S NAŠOM KOMPLETNOM PONUDOM!

Svu ostalu ponudu sportske opreme možete provjeriti na našem webshopu, a pratite nas i putem Facebooka i Twittera.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,