Slam ball trening

slam ball

Dali znate što je to Slam ball i zašto je toliko dobar, gdje i kako se koristi i zašto bi ga trebali svakako probati?

Slam ball je lopta vrlo slična medicinki, samo što je puno mekša, te nevjerojatno otporna na udarce. Može biti različitih težina i opsega, uglavnom je napravljena od gume, te joj je vanjska strana hrapave teksture kako bi vam pružila bolji grip.

slam ball

Sam trening s Slam ball-om može biti jako raznovrstan, jer možemo doslovno s njom trenirati sve dijelove tijela. Doista zvuči nevjerojatno ali s jednom takvom loptom možemo izvesti jako puno raznovrsnih treninga, od statike i dinamike do kardio treninga. Sve ovisi o vašoj motivaciji, sposobnosti i želji.

slam ball

Dok već sama medicinka omogućava mnoštvo vježbi, slam ball to podiže na sasvim drugi nivo. Slam ball se također može koristiti kao medicinka, no glavna razlika je u tome što se kod treninga s medicinkom pokreti rade nekoliko sporije i nježnije te medicinka nije namjenjena zabijanju u zid ili tlo. Baš tu dolazi najviše do izražaja Slam ball koja je otporna na sve vrste udaraca i bacanja u neku tvrdu prepreku.

S obzirom da postoje lopte različitih težina sve do čak 50 kg, možemo shvatiti da nam takva jedna lopta može i koristiti i za uteg. S obzirom da govorimo o utegu u obliku mekane gumene lopte kojega je jako lako nositi jer je tome namjenjen, tada možemo zaključiti da možemo izvoditi mnoštvo varijacija treninga.

Slam ball se koristi ponajviše za razvijanje eksplozivne snage u funkcionalnom treningu na način da tu loptu podižemo s poda i bacamo u određeni cilj u zadanom položaju i na taj način aktiviramo željene mišiće. Svako podizanje, skupljanje i bacanje takve lopte također ima odličan i snažan učinak na naš core ili mišiće trupa.

Možemo je koristiti na više načina.

  1. Bacanje lopte – Slam ball možemo bacati i zabijati u pod, možemo je bacati bočno ili frontalno u zid, te je možemo bacati iznad glave u tablu koja je baš namjenjena za takvu vrstu treninga.
  2. Podizanje lopte – S obzirom da ima težinu kao uteg, slam ball možemo koristiti kao uteg pri izvođenju čučnjeva, trbušnjaka i različitih podizanja lopte iznad glave. slam ball slam ball slam ball
  3. Kao podloga – Slam ball nam može također koristiti kao podloga za različite varijante sklekova te valjanje lopte dok izvodimo sklekove.

    slam ball slam ball

Bezbroj je opcija i načina kako trenirati s ovom odličnom loptom beskonačnih mogućnost i baš zato je savršeni dodatak vašoj kućnoj teretani. Svakako preporučujemo da isprobate neke od vježbi.

Autor: Andrej Gudac

Odgovori